Jeśli chcesz porozmawiać
lub umówić się na spotkanie
zadzwoń na podany numer:

telefon

608 368 865

Napisz do nas:

Wsłuchiwanie się w głos Klientów
powinno stać się biznesem każdej firmy

Tom Peters

Uprzejmie prosimy o jak największy poziom szczegółowości w wypełnianiu Briefu Kreatywnego.

Już w pierwszym etapie współpracy, informacje od Państwa pozyskane stanowią dla CoCreation cenne źródło wiedzy w przygotowywaniu rozwiązania, a dla Państwa gwarancję najwyższego stopnia dopasowania do potrzeb i oczekiwań.

1. Zdefiniowanie problemu biznesowego

Prosimy o jak najdokładniejsze opisanie zagadnienia/problemu dla którego poszukuje Pan/Pani rozwiązania zwracając się z zapytaniem ofertowym.

Kontekst rynkowy dotyczący zagadnienia (odnośnie konkurencji, produktów, odwołanie do innych raportów, badań, informacji rynkowych)

Cel badania (jaki cel główny ma zostać osiągnięty poprzez realizację projektu, czemu ma służyć badanie)

2. Grupa docelowa

Prosimy wpisać jakie grupy respondentów, według Państwa koncepcji, mają zostać objęte badaniem.
Czyje opinie chcecie Państwo poznać?

3. Metodologia i próba badawcza

Metodologia badawcza:

  • Oczekujemy propozycji od Pracowni badawczej CoCreation dostosowanej do potrzeb mojego zapytania
  • Decydujemy się na wybraną przez naszą firmę/podmiot metodologię badawczą

Proszę dokładnie opisać wybraną przez Państwa metodologię badawczą:

Próba badawcza:

  • Oczekujemy propozycji od Pracowni badawczej CoCreation dostosowanej do potrzeb mojego zapytania
  • Decydujemy się na wybraną przez naszą firmę/podmiot próbę badawczą

Proszę dokładnie opisać wybraną przez Państwa próbę badawczą:

4. Ramy czasowe

Prosimy określić termin na kiedy potrzebne są Państwu wyniki projektu:

5. Forma Raportu

  • Sposób raportowania:
  • Power Point
  • MS Word
  • Baza wynikowa w postaci MS Excel/SPSS
  • Trudno powiedzieć na tym etapie
  • Wybór języka:
  • Tylko Raport w języku polskim
  • Tylko Raport w języku angielskim
  • Raport w dwóch językach: polskim oraz angielskim

6. Prezentacja wyników projektu

Prezentacja projektu u Klienta/warsztaty Pracownia badawcza - Klient
(jest to wartość dodana do projektu, nie wliczana w cenę)

  • Tak
  • Nie
  • Trudno powiedzieć na tym etapie

7. Inne oczekiwania wobec pracowni badawczej CoCreation

Dane osoby wypełniającej Brief Kreatywny

Wyślij Brief Kreatywny

Dziękujemy za wypełnienie i przesłanie Briefu Kreatywnego!

Po akceptacji przez Państwa oferty, wspólnie, przy pomocy specjalnego narzędzia, stworzymy Raport Kreatywny.

Skontaktujemy się z Państwem celem podania dokładnego terminu przygotowania szczegółowej oferty merytorycznej i cenowej odpowiadającej Państwa potrzebom.